בחוה"מ זכור לי שיש ילפותא מקרא קודש.
שוב מצאתי.
משנה ברורה סימן תקל ס"ק א
גם חייב לכבד חוה"מ במאכל ובמשתה וכסות נקיה שלא ינהג בהן מנהג חול. ומהרי"ל לבש הקט"א של שבת. ועיין לעיל סימן תקכ"ט ס"ב ובמ"ב שם דמצות ושמחת בחגיך וגומר קאי גם על חוה"מ ומבואר שם כיצד משמחן וכתבו האחרונים דאף דמוכח בסימן קפ"ח ס"ז דאינו מחוייב לאכול פת דוקא בחוה"מ ורק דאסור להתענות מ"מ לכתחלה מצוה לקבוע סעודה על הפת אחת בלילה ואחת ביום דכיון דמצוה לכבדו באכילה ושתיה ועיקר אכילה הוא לחם ע"כ.
ובשעה״צ שם סק״ד כתב דאין להחמיר כ״כ בענין כבוד יו״ט בחוה״מ להשוותו כיו״ט ממש וז״ל וע״כ נראה דאף לענין כסות נקיה אין מחוייב כיו״ט עצמו רק יותר מימי חול עכ״ל.
אמנם המג"א שם בריש הסימן הביא בשם התניא הקדמון (סי' נב) "חייב לכבדו במאכל ומשתה ובכסות כשאר יום טוב". ובפמ"ג א"א שם סק"א העיר שהרי בסי' תקכט במג"א סק"ד כתב שהסיבה שבגדי יו"ט צריכים להיות יותר יפים מבגדי שבת הוא משום שמחה, והרי גם בחוה"מ שייך שמחה, ולכן כתב שצריך לגרוס שהמהרי"ל לבש בגדי יו"ט עיי"ש.