לחו''ר הפורום שליט''א,
ה' עליכם גבורי חיל בתורתנו הק'.
אני הקטן, רוצה לכתב לכם משהו מאד חשוב, מאוד. יש את גזירת הגיוס, נכון, לא את אחינו הטועים אני בא ללמוד, אלא אותנו, אותנו בני התורה, יראי ה' וחשבי שמו יתברך. אנחנו חד החנית, אנחנו תורה מגנא ומצלא, אנחנו חיילים בצבא ה'. דף גמרא שלנו הדף את הטיל...