האשכול נופה וסונן, בעמל רב ובטירחה מרובה על ידי כמה מהמנהלים.
נא לעסוק לגופו של נדון בלבד, ללא עיסוק בקבוצות, מפלגות, או כל נושא אחר.
סטייה מגופו של אשכול תגרור הגבלות ואי נעימות!
רבות הפליגו חז"ל והפוסקים במעלת הלימוד בלילה, עד שאמרו (שמו"ר מז, ה) אין רנה של תורה אלא בלילה וכל בית שאין נשמעין בו דברי תורה בלילה סוף שנחרב (חגיגה יב.) ואמר ר"ל כל העוסק בתורה בלילה הקב"ה מושך עליו חוט של חסד ביום שנאמר (תהלים מב, ט)...
יש תופעה נפוצה מאוד, של נהגים בתח"צ שלא עושים את תפקידם כראוי.
ובציבור החרדי זה נפוץ הרבה יותר, והסיבה העיקרית לכך היא שלא מגישים תלונות.
אם כולנו נתחיל להתלונן על כל מקרה של רשלנות מצד הנהגים התופעה תמוגר במהרה בעז"ה.
אני לא מביע עמדה על דברים המסורים לדעת גדולים מכל חוג.
אבל אני שובר את הראש להבין מה הטעם בויכוח האריכאולגי המטופש ונבירה בוכיוחים ישנים שאבד עליהם הכלח שלא רלוונטים כלל להיום, חוץ מלזרוע פירוד ושנאה דוקא כעת כשאנו צריכים לאחד שורות