אשמח לשמוע מניסיונם העשיר של חברי הפורום במעלת הכתיבה, ואיני מדבר על כתיבה המתרכזת בסיכום שיעורי הרב, או כתיבת נקודות באופן מתומצת וקצר אלא התעמקות וחידוש, והקפת הסוגיא אשר לפעמים כל סימן או חבורה לקוחת כעשר שעות.
שכבר ידוע שישנם ישבות ורבנים בשבח כתיבת חידושי תורה מטעמים רבים (כגון זה שכתיבת...