בטוח שכזה פורום כולם קדושים וטהורים רק רציתי לעורר על הרבה אנשים ירא''ש שנוסעים לכל מיני מקומות בשביל להוציא מרץ רק פחות שמים לב שיש מקומות שאין דעת חכמים נוחה הימנה ויש הרבה בעיות בשמירת העינים ולכן אני שואל האם כדאי לא ליסוע כלל למקום שאולי בספק ספיקא אפשר ליפול וע''ז אמרו איכא דרכא...
חשבתי לתומי כבר זמן רב האם בן תורה בבין הזמנים צריך ליסוע לאיזה דירה בצפת להחליף כוח וכו' שכך היא משמעות 'למלא כוח' לזמן הבא, או שמותר בבין הזמנים לאברך בן תורה קצת להתפרק מהווי הישיבתי וליסוע למלון לראות הופעות של אמנים וכדו' ולהנות קצת מרמת העו''ז ?
לי נראה דסברא ראשונה עיקר כי אין דרך בן...
שמועה שמעתי שבזמנו כשדנו ראשי הישיבות האם לעשות בין הזמנים בעולם הישיבות אם לא, אזי אותו אחד שהציע את הרעיון לעשות את הבינה"ז לעולם הישיבות לא השלים את שנתו, רח"ל, מאן דהו מכיר משהו בנושא, באיזה תקופה מדובר, ומה עמד מאחורי הדברים?
שמועה שמעתי, שבזמנו כשדנו ראשי הישיבות האם לעשות בין הזמנים אם לא, אזי אותו אחד שהציע את הרעיון לעשות בינה"ז לעולם הישיבות, לא השלים את שנתו, רח"ל, מאן דהו מכיר משהו מהסיפור, ומה עומד מאחוריו, ובאיזה שנה או תקופה מדובר?
בעולם הישיבות יצאו הרבה ראשי ישיבות נגד הועידה ואסרו על התלמידים ליסוע,
ושאלתי התמימה האם באמת עדיף שאותם בחורים יסעו במקום זה לצימרים לבדם?
מה הפשט? האם הם לא יודעים מה הולך או שבאמת זה בעייתי?
אשמח לדעת את דעתם של הרבנים חברי הפורום.