עיון

  1. מ

    ביטול תורה באיכות

    מקובל לומר שמלבד שיש מושג של ביטול תורה בכמות כשאדם אינו מנצל את כל זמנו לעסק התורה כראוי, יש גם מושג ומציאות של ביטול תורה באיכות, לדוג' אדם שיכול ומסוגל ללמוד ביתר הבנה וביתר עומק, אך מעדיף ללמוד בצורה קלילה יותר, הרי הוא מבטל תורה, על אף שמנצל את כל זמנו, משום שהלימוד שלו הוא באיכות פחותה...
  2. א

    לימוד גמרא בעיון לעומת לימוד בקיאות

    האם יש להקדיש יותר זמן ללימוד בעיון עם מפרשים, או שעדיף ללמוד יותר בקיאות? ובלימוד העיון, האם יש להעדיף להעמיק ולהתעכב בו ללא הגבלת זמן או שראוי להקציב זמן?
  3. א

    שימוש בכלים טכנולוגיים ללימוד התורה

    כיצד משפיעה הטכנולוגיה (מאגרי מידע תורניים וכיו"ב) על איכות הלימוד? האם יש חיסרון מבחינת השקעה אישית?
חזור
חלק עליון