הנה אנו מהדרים לקיים ביעור חמץ ע"י שריפה כר' יהודה. ולפיכך כבר עוררתי לפני שנים רבות, וגם הדפסתי זאת, שטוב ונכון דבכזית אחד לא ישפוך עליו נפט, אלא ישליכנו כמות שהוא לאש, כי אם ישפוך עליו נפט הרי מיד הוא נפסל מאכילת כלב, ונמצא שאין מוזהרים ב'בל יראה', והריהו מבוער כבר, וממילא אינו מקיים בו מצות...