שהחיינו

  1. מ

    הלכות ברכות למה לא מברכים שהחיינו על נישואין?

    בשו"ת הלכות קטנות כתוב בזה הלשון: "נמצא בכתבי הר''י בוטון ז"ל שהנושא אשה יכול לומר שהחיינו. מדוע כיום הנושא אישה לא מברך שהחיינו?
  2. א

    הלכות ברכות הרב יצחק זילברשטיין שהחיינו על שחרור השבויים

    הגאון הרב יצחק זילברשטיין, רבה של שכונת רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה, התבטא על עסקת החטופים ואמר כי ״כשאשמע ששבויים השתחררו, אקח טלית חדשה שקניתי ואברך עליה ‘שהחיינו’, ואכוון גם על בשורת השחרור”, את הדברים פרסם מקורבו הרה”ג ר’ משה מיכאל צורן שליט”א בבטאון ‘קול ברמה’ שיצא לאור הבוקר. בעיצומו...
חזור
חלק עליון