חבר הפורום, כיצד אתה לומד? כיצד אתה חושב? | בנתיבות הישיבה חבר הפורום, כיצד אתה לומד? כיצד אתה חושב? | בנתיבות הישיבה
  • פורום בנתיבות הישיבה: מה מתאים לדיון? סוגיות חינוכיות בישיבה. השקפה ומוסר בעולם הישיבות. טיפים וקשיים בלימוד. נושאים חברתיים בישיבה. מטרה: דיון תורני וחינוכי מועיל ורלוונטי לעולם הישיבות, תוך שמירה על כבוד הדדי.
  • חדש בפורום אוצר התורה: "קבוצות ידע תורני" - התייעצו, למדו ומצאו מומחים! >>> לפרטים לחצו כאן

הכיצד אתה מגדיר צורת לימודך ואופן חשיבתך

  • בריסקאית

    קולות: 2 11.8%
  • חזונאישניקית

    קולות: 1 5.9%
  • ליטאית קלאסית

    קולות: 8 47.1%
  • ליטאית מחשבתית (כגון בית מדרשו של הגר"מ שפירא)

    קולות: 0 0.0%
  • רעיונית ופילוסופית יותר (כגון בית מדרש הגר"א)

    קולות: 0 0.0%
  • ספרדית

    קולות: 0 0.0%
  • חסידית

    קולות: 4 23.5%
  • מחקרית (זילברמן ושות')

    קולות: 1 5.9%
  • עצמאי

    קולות: 1 5.9%

  • סה"כ בוחרים
    17
  • הסקר נסגר .
קצת מציק לי לראות את החיתוך החד של ההגדרות בסקר,
כלומר, או שאתה חזונאישני'ק או שאתה בריסקע'ר, או שאתה ליטאי או או שאתה חושב מחשבתי, (זה קצת מצחיק, לא?..)
לכאורה בן אוריין אמור לינוק מכמה מקומות ולקחת את ככל זה למקום שלו,
לא יתכן שאדם רק ישמש כלי מחשבה תחת זרם כלשהו, יכנס שם ויתגדר במקומו,

ותכל'ס, אם נראה ני'ק שכותב רק את חשיבתו הבריסקאית\ליטאית\לאיודעמה,
לא יהיה לי ענייו רב לטרוח ולקרא את דבריו, אני בעצם יודע מראש מה יהיה כתוב שם,
כל בין אדם מורכב מאין ספור גישות, ומשם צומח תשליב החשיבה שלו.
 
אני הייתי מגדיר אחרת.
פשט
עיון
חריפות
פלפול
היקף- בקיאות.

ואם לא מובן מספיק שכל אחד ינמק.
התורה היא של כל היהודים ולא קשורה לשום חילוק מגזרי כזה או אחר.
 
אני הייתי מגדיר אחרת.
פשט
עיון
חריפות
פלפול
היקף- בקיאות.

ואם לא מובן מספיק שכל אחד ינמק.
התורה היא של כל היהודים ולא קשורה לשום חילוק מגזרי כזה או אחר.
גם על זה נכונה טענת הבחור מפוניבז'
 

חברים מקוונים לאחרונה

הודעות מומלצות

משתמשים שצופים באשכול הזה

חזור
חלק עליון
למעלה