• מחפשים אשכולות לפי נושא? השתמשו בקידומות! לחצו על קידומת ברשימה או בקידומת שמופיע בראש האשכול ברשימת הנושאים כדי לראות את כל האשכולות המסומנים בה.
  • חדש בפורום אוצר התורה: "קבוצות ידע תורני" - התייעצו, למדו ומצאו מומחים! >>> לפרטים לחצו כאן

לב טוב

משתמש מוביל
gemgemgemgemgem
הודעות
1,000
תודות
2,271
נקודות
205
יש לתמוה כיון שלחם הפנים היה חם כל השבוע על השולחן
הרי השולחן היה בולע ממנו ובפרט שהוא דבר גוש ונמצא שהשולחן בלע מכלי ראשון,
וכאשר שמו את הלחם החדש בשבת הבאה הרי היה בולע מן השולחן טעם של הלחם מהעבר
שכבר עבר זמן הקרבתו
ונמצא שבלחם החדש יש נותר.
 
נערך לאחרונה:
מי יימר לן דאיכא איסור נותר על דבר שאין בו מצות אכילה, והיינו על הבליעה עצמה אין מצות אכילה, וי"ל.
 
לא ברור לי עדיין כוונתך
שהרי אם לגבי כל הקרבנות יש איסור נותר מדוע לגבי לחם הפנים אין איסור
היכן מצינו נותר בבליעה אצל לחם הפנים,
וכוונתי לאמור לעיל:
מי יימר לן דאיכא איסור נותר על דבר שאין בו מצות אכילה, והיינו על הבליעה עצמה אין מצות אכילה, וי"ל.
 
נערך לאחרונה:
נערך לאחרונה:
אולי כי הלחם נגע בשולחן בצורה מינימלית מאוד כידוע,לכן לא חששו לבליעה קטנה כזו
 

חברים מקוונים לאחרונה

הודעות מומלצות

יבארו נא הרה''ג, (אחר שנחלק בין 'שלו'...

משתמשים שצופים באשכול הזה

חזור
חלק עליון