יש לתמוה כיון שלחם הפנים היה חם כל השבוע על השולחן
הרי השולחן היה בולע ממנו ובפרט שהוא דבר גוש ונמצא שהשולחן בלע מכלי ראשון,
וכאשר שמו את הלחם החדש בשבת הבאה הרי היה בולע מן השולחן טעם של הלחם מהעבר
שכבר עבר זמן הקרבתו
ונמצא שבלחם החדש יש נותר.
הרי השולחן היה בולע ממנו ובפרט שהוא דבר גוש ונמצא שהשולחן בלע מכלי ראשון,
וכאשר שמו את הלחם החדש בשבת הבאה הרי היה בולע מן השולחן טעם של הלחם מהעבר
שכבר עבר זמן הקרבתו
ונמצא שבלחם החדש יש נותר.
נערך לאחרונה:
