בכולל בו אני לומד מקובל לחלוטין השימוש במחשב במהלך הסדר,
עד כדי שיש שיושבים רק עם מחשב... ועכ"פ אין בזה שום בעיה,
מדובר בכולל גדול במרכז, שנחשב לכולל מצוין ורבים מידפקים על דלתותיו.
מעניין לדעת מה דעת חו"ר הפורום בענין הזה.
ראיתי לאחרונה שהגיע ראש ישיבה או רב אחד לר' משה הלל וביקש ממנו שיחתום לו על 'היתר' להשתמש במחשב לחדו"ת בתוך הביהמ"ד,
ור' משה הלל חתם לו, באומרו (וכן הובא משמו בעלון שלו כמדומני לפני כמה שבועות) שלמעשה זה המציאות ומשכך אין בזה גריעותא.
מענין לענין באותו ענין, התעוררתי להסתפק האם בשעה שמעיינים בספר במחשב מותר להניחו על גמ'
או שעם כל הכבוד לזה שפתוח במחשב ספר, תכל'ס זה מחשב, ואין בו שום קדושה.
עד כדי שיש שיושבים רק עם מחשב... ועכ"פ אין בזה שום בעיה,
מדובר בכולל גדול במרכז, שנחשב לכולל מצוין ורבים מידפקים על דלתותיו.
מעניין לדעת מה דעת חו"ר הפורום בענין הזה.
ראיתי לאחרונה שהגיע ראש ישיבה או רב אחד לר' משה הלל וביקש ממנו שיחתום לו על 'היתר' להשתמש במחשב לחדו"ת בתוך הביהמ"ד,
ור' משה הלל חתם לו, באומרו (וכן הובא משמו בעלון שלו כמדומני לפני כמה שבועות) שלמעשה זה המציאות ומשכך אין בזה גריעותא.
מענין לענין באותו ענין, התעוררתי להסתפק האם בשעה שמעיינים בספר במחשב מותר להניחו על גמ'
או שעם כל הכבוד לזה שפתוח במחשב ספר, תכל'ס זה מחשב, ואין בו שום קדושה.
