- הודעות
- 1,231
- תודות
- 3,148
- נקודות
- 339
הלב מתחמם ומתרתח על כך שבכל קברי הצדיקים וביחוד רשב''י הגדול והנורא יש אוכל ושתיה בשפע רב לעולי רגלים ואילו בקודש הקדשים האמיתי לבאים לפקוד את כתלו המערבי אין אפילו כוסות לשתיה ובודאי לא אוכל לעולי רגלים וההרגשה הטבעית היא שאם אתה רוצה לשמוח לך לרשב''י או לאומן אבל ביהמ''ק שיבנה בב''א הוא מקום העצבות והרצינות והבכי והקושי
הציבור הקדוש נקרא לתקן את זה ולבוא לשמוח לפני ה' זכר לשמחת בשר שלמים ולעורר האהבה שתחפץ
