ש שלמה דייטש משתמש רגיל פרסם מאמר פותח האשכול הודעות 123 תודות 392 נקודות 102 ד׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #1 אסור לשתות יין, ואם כבר שתה ישתה עוד? אמור להיות די קל
ר רצון משתמש רשום פרסם מאמר הודעות 37 תודות 74 נקודות 64 ד׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #2 שתה יין מעט ממעט את התאבון, ולכך ישתה עוד שיעורר את התאבון. הצבעה בעד 0 הצבע נגד פִּתָרוֹן
ו והב בסופה משתמש רגיל הודעות 152 תודות 314 נקודות 56 ד׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #3 ערב פסח קצת יין מסעד סעיד הרבה יין פותח התאבון לכן אם עבר על ההלכה ושתה קצת יין בער''פ תקנתו לשתות עוד ואז את''ש כיון דזה הרבה ולא סעיד הצבעה בעד 0 הצבע נגד
ערב פסח קצת יין מסעד סעיד הרבה יין פותח התאבון לכן אם עבר על ההלכה ושתה קצת יין בער''פ תקנתו לשתות עוד ואז את''ש כיון דזה הרבה ולא סעיד
א אסיא דמגן משתמש רשום הודעות 40 תודות 63 נקודות 18 ד׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #4 בגמ' בפסחים משמע שלכתחילה מותר להתחיל לשתות אם שותה הרבה כי לא משמע שרבא עבר על איסור אז הנוסח הנכון הוא אסור קצת מותר הרבה קבצים מצורפים 1743590942205.png 62 KB · צפיות: 1 הצבעה בעד 0 הצבע נגד
בגמ' בפסחים משמע שלכתחילה מותר להתחיל לשתות אם שותה הרבה כי לא משמע שרבא עבר על איסור אז הנוסח הנכון הוא אסור קצת מותר הרבה
ה הצעיר שבחבורה בית המדרש/הלכה ומנהג חבר צוות מנהל תוכן מנהל פורום פרסם 5 מאמרים הודעות 1,114 תודות 2,451 נקודות 305 ד׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #5 אסיא דמגן אמר: בגמ' בפסחים משמע שלכתחילה מותר להתחיל לשתות אם שותה הרבה כי לא משמע שרבא עבר על איסור אז הנוסח הנכון הוא אסור קצת מותר הרבה לחץ כדי להרחיב... אסור לשתות קצת. ואם עבר ושתה קצת, וכי לא נאמר לו שישתה עוד? הצבעה בעד 0 הצבע נגד
אסיא דמגן אמר: בגמ' בפסחים משמע שלכתחילה מותר להתחיל לשתות אם שותה הרבה כי לא משמע שרבא עבר על איסור אז הנוסח הנכון הוא אסור קצת מותר הרבה לחץ כדי להרחיב... אסור לשתות קצת. ואם עבר ושתה קצת, וכי לא נאמר לו שישתה עוד?
א אסיא דמגן משתמש רשום הודעות 40 תודות 63 נקודות 18 י׳ בְּנִיסָן תשפ״ה #6 הצעיר שבחבורה אמר: אסור לשתות קצת. ואם עבר ושתה קצת, וכי לא נאמר לו שישתה עוד? לחץ כדי להרחיב... וכי רבא עבר על איסור לרגע קט חלילה הצבעה בעד 0 הצבע נגד
הצעיר שבחבורה אמר: אסור לשתות קצת. ואם עבר ושתה קצת, וכי לא נאמר לו שישתה עוד? לחץ כדי להרחיב... וכי רבא עבר על איסור לרגע קט חלילה