כבוד הרב שילה, נראה לי שאתה מנסה לעשות צחוק. הרי כבר ידוע, שהחזו"א כשידברו איתו על מעשה שבת הוא אמר, מה אתם מדברים על מעשה שבת דרבנן, כשזה חילול השם דאוריתא. לכן להעלות תשובה למה זה לא מעשה שבת, זה זלזול באינטלגנציה של החברים פה.
א- אני לעולם לא 'עושה צחוק'!!! לא באופי שלי
ב- השבתי למה ששאלו. שאלו מה מועיל מה שכתבתי שהשארת כל המכשירים דלוקים מע"ש מונעת את החשש של לפני עיוור, ודנו האם כוונתי ל'לפני דלפני', ולכן העלתי את הסיכום בנושא זה.
ג- אם היו שואלים על חילול השם - הייתי מפנה לפרק שכתבתי על חילול השם.
לא הבנתי מה אתה רוצה
מי כתב על מעשה שבת?
לפני דלפני לא שייך למעשה שבת אלא לחשש דאורייתא היחיד המוגדר שיש כאן - ששמו בישראל לפני עיוור
[חילול השם איננו משהו מוגדר]
לגבי מעשה שבת זה פרק נפרד, עם ניתוח מקיף של הסוגיות
פשוט צריך לקרוא את כל המאמר שלי