סקר - כפתור "גם אני מצטרף" | האוצר שלנו סקר - כפתור "גם אני מצטרף" | האוצר שלנו
  • פורום ייעודי לשאלות נפוצות וקבלת תשובות מסודרות, לצד הסברים והדרכות מפורטות על כל האפשרויות והכלים שבפורום, ניתן למצוא ב ויקי-אוצר מדריך למשתמש, או לבדוק בפורום כאן אם כבר קיים אשכול בנושא. במקרה שלא מצאתם כאן מידע או בויקי-אוצר – ניתן לפתוח אשכול חדש ולבקש עזרה.

האם אתה מעונין שיהא כפתור גם אני מצטרף במקום כפתור השכוייח הצהוב


  • סה"כ בוחרים
    22
בהורמנא דהמנהל החשוב הרב @אוצר התורה
ובעקבות האשכולות

כומ"כ מי שיש לו רעיון לאיקון שמבטא את הרעיון שיכתוב כאן
 

נפקא מינא

משתמש ותיק
gemgemgemgem
הודעות
270
תודות
752
נקודות
82
הרב @אוצר התורה למה באמת לא להקצות את כפתור שכוייח לכפתור גא"מ? כמו שהציעו כאן
ואת מס' 2 לכלול במספר 1 או 3?
  1. תודה רגילה. כאשר ניק כתב תגובה שגרמה לכם קורת רוח גם לא באופן ישיר לשאלתכם. או במידע שאינו תורני.
  2. תודה לחיצת ידיים. כאשר ניק ענה לכם ישירות. בפרט בנושא תורני.
  3. יישר כח. כאשר משתמש מרגיש שהוא נעזר במיוחד בתוכן תורני. קיבל תשובה מנומקת לשאלתו, או שהציגו בפניו מקור נשכח שחיפש, וכמובן הודעה מושקעת ככל שתהיה.
 
הרב @אוצר התורה למה באמת לא להקצות את כפתור שכוייח לכפתור גא"מ? כמו שהציעו כאן
ואת מס' 2 לכלול במספר 1 או 3?
@אוצר התורה
לצורך השיכנוע אני יוסיף עוד דוגמא
הרב פלוני אלמוני משיב מלחמה שערה כנגד קבוצת ניקים
בטוחני שרבים מחברי הפורום סבורים כ @פלוני אלמוני אבל הוא עונה טוב וכותב טוב
ובסתמא הוא מרגיש לבד בודד במערכה
ומכפתור התודות אינו יכול לדעת עם מסכמים עמו או לא ואם היה כפתור גא"מ היו רואים המשתתפים שהם דעת מיעוט
 
כפי שציינתי לך ולאחרים בפרטי, אם רוב חו"ר הפורום יביעו רצונם ניתן בקלות לשנות את הכיתוב משכוייח (הצהוב) ל"גם אני מצטרף".
עם זאת, חשוב לשים לב, גם אם נשנה את המילה, לא כל המשתמשים יבינו שאייקון ה"שכוייח" הצהוב משמש כעת במשמעות של גא"מ. הדבר עלול ליצור בלבול, לטשטש את משמעות ה"תודה" המקורית, ולפגוע בייעודו של האייקון.

לכן, כדי למנוע אי הבנות, יהיה צורך ליצור אייקון חדש כתחליף לשכוייח שיבטא בבירור את רעיון ה"גם אני מצטרף". זה כבר קצת יותר מורכב, אלא אם יעלו רעיונות טובים לאייקון מתאים, למשל, אייקון בסגנון חתימה, כפי שמצורף כאן.
 

קבצים מצורפים

  • חתימה גם אני מצטרף.jpg
    חתימה גם אני מצטרף.jpg
    5.9 KB · צפיות: 55
ומכפתור התודות אינו יכול לדעת עם מסכמים עמו או לא ואם היה כפתור גא"מ היו רואים המשתתפים שהם דעת מיעוט
לדעתי זה יהיה הרס וחורבן
א. רוב ומיעוט שייך באופן שאתה יודע מי הם.
ב. אחרי שיש רוב כדעה מסויימת הבאים לדון אחרי כן החולקים לא ירצו להביע דעתם להיות בדעת מיעוט ובטל מטרת הפורום לתת מקום של ביטוי לכל אחד מה הוא חושב ואם יש כבר רוב נגדו אין לו מה לכתוב כי לא יתייחסו לדבריו כלל וכלל.
ג. פלוני שהצטרף לאלמוני בנידון מסויים יהיה לאלמוני נגיעה להצטרף לפלוני בנידון אחר בגדר שמור לי ואשמור לך אע''פ שלא ירד לשורש הענין.
ד. יש שיכתבו גם אני מצטרף אע''פ שעיינו מקופיא.
ה. יתכן ובהודעה דרך משל מספר 10 פלוני כתב גא''מ ובהודעה 15 הביאו ראיה לדחות ומי יזכיר לבעל הגא''מ לבטל את הגא''מ שלו.
ו. מכל הנ''ל נראה שיהיה מזה בוקה ומבולקה.

אני אישית לא מוכן לשאת ולתת באופן שיבטלו את דבריי מכח רוב שאיני יודע מי הוא הרוב וכמה הוא בתוך הסוגיא.

דבר נוסף יום אחד לזה יהיה רוב ויום שני לזה יהיה רוב
ויהיו ניקים שיהיה להם תחביב להכריע את הרוב מתוך לימוד מקופיא בסברא בעלמא

וכבר ידוע מה שאין להתייחס אפילו לרוב של רבנים מתוך ספרים שמא אם היה דן בפניו היה חוזר בו [לבד מגדולי הפוסקים ממש כהראשונים ועוד]
וכל שכן שאינך יודע אם כל ניק ראה את כל טענותיך.
 
נערך לאחרונה:
כפי שציינתי לך ולאחרים בפרטי, אם רוב חו"ר הפורום יביעו רצונם ניתן בקלות לשנות את הכיתוב משכוייח (הצהוב) ל"גם אני מצטרף".
עם זאת, חשוב לשים לב, גם אם נשנה את המילה, לא כל המשתמשים יבינו שאייקון ה"שכוייח" הצהוב משמש כעת במשמעות של גא"מ. הדבר עלול ליצור בלבול, לטשטש את משמעות ה"תודה" המקורית, ולפגוע בייעודו של האייקון.

לכן, כדי למנוע אי הבנות, יהיה צורך ליצור אייקון חדש כתחליף לשכוייח שיבטא בבירור את רעיון ה"גם אני מצטרף". זה כבר קצת יותר מורכב, אלא אם יעלו רעיונות טובים לאייקון מתאים, למשל, אייקון בסגנון חתימה, כפי שמצורף כאן.


חתימה גם אני מצטרף.jpg
אפשר לעשות שיהיה כפתור שתמיד ירשום הודעה של גם אני מצטרף שיהיה בצד שמאל כפתור למשל ירוק ושילחצו עליו הוא ירשום הודעה קטנה מתחת להודעה של ההוא שאני רוצה להצטרף אליו עם הניק שלי אבל בקטן .
 
לדעתי זה יהיה הרס וחורבן
א. רוב ומיעוט שייך באופן שאתה יודע מי הם.
ב. אחרי שיש רוב כדעה מסויימת הבאים לדון אחרי כן החולקים לא ירצו להביע דעתם להיות בדעת מיעוט ובטל מטרת הפורום לתת מקום של ביטוי לכל אחד מה הוא חושב ואם יש כבר רוב נגדו אין לו מה לכתוב כי לא יתייחסו לדבריו כלל וכלל.
ג. פלוני שהצטרף לאלמוני בנידון מסויים יהיה לאלמוני נגיעה להצטרף לפלוני בנידון אחר בגדר שמור לי ואשמור לך אע''פ שלא ירד לשורש הענין.
ד. יש שיכתבו גם אני מצטרף אע''פ שעיינו מקופיא.
ה. יתכן ובהודעה דרך משל מספר 10 פלוני כתב גא''מ ובהודעה 15 הביאו ראיה לדחות ומי יזכיר לבעל הגא''מ לבטל את הגא''מ שלו.
ו. מכל הנ''ל נראה שיהיה מזה בוקה ומבולקה.

אני אישית לא מוכן לשאת ולתת באופן שיבטלו את דבריי מכח רוב שאיני יודע מי הוא הרוב וכמה הוא בתוך הסוגיא.
לטענה ב' יש משקל לדעה גם היא מיעוט ותמיד אפשר לשכנע ואדרבא טוב שכולם ידעו שטענתו היא דעת מיעוט ולמיעוט אין מה להתביש בכך
לטענה ג' גם בתודה זה קיים
לטענה ד' אם מקופיא נדמה להם שזה דעתם מצויין
לטענה ה' לא נורא
 
לטענה ב' יש משקל לדעה גם היא מיעוט ותמיד אפשר לשכנע ואדרבא טוב שכולם ידעו שטענתו היא דעת מיעוט ולמיעוט אין מה להתביש בכך
לטענה ג' גם בתודה זה קיים
לטענה ד' אם מקופיא נדמה להם שזה דעתם מצויין
לטענה ה' לא נורא
ג''א מצטרף לדברי חברי לשעבר @עוזי ומגני שליט''א
והוסיף פה עוד נושא שכוין שכולנו מסתתרים תחת ניק בדוי מה אכפת לנו ליהות המיעוט .
 
לטענה ב' יש משקל לדעה גם היא מיעוט ותמיד אפשר לשכנע ואדרבא טוב שכולם ידעו שטענתו היא דעת מיעוט ולמיעוט אין מה להתביש בכך
לטענה ג' גם בתודה זה קיים
לטענה ד' אם מקופיא נדמה להם שזה דעתם מצויין
לטענה ה' לא נורא
לטענה ב' לא באתי לומר שאין רוווח אלא שיש לשקול את הרווח מול ההפסד שיש שימנעו מלהכנס לדיון אחרי שכבר הרוב אמר את דברו.
לטענה ג' נכון שזה קיים גם בתודה אך כאן מדובר בשינוי תודעה לבן אדם לומר תשמע הדעה שלך היא בדעת מיעוט ואתה צריך ללמוד כדי להגיע לרמה שלנו.
לטענה ד' לא הבנתי למה זה מצוין וכי אפשר להשוות בין עיון לבין מקופיא
לטענה ה' מדוע לא נורא הרי יש כאן עיוות הדעה שהרי לא כל אחד יעמוד לבדוק אם היתה איזה דחיה על דבריו או על חלק מדבריו וכיון שיש 10 גא''מ בהודעה מסויימת הוא יפרוש.

הוספתי בהודעתי הראשונה עוד כמה מילים וציטטתי אותם בהודעה הבאה.
 
דבר נוסף יום אחד לזה יהיה רוב ויום שני לזה יהיה רוב
ויהיו ניקים שיהיה להם תחביב להכריע את הרוב מתוך לימוד מקופיא בסברא בעלמא

וכבר ידוע מה שאין להתייחס אפילו לרוב של רבנים מתוך ספרים שמא אם היה דן בפניו היה חוזר בו [לבד מגדולי הפוסקים ממש כהראשונים ועוד]
וכל שכן שאינך יודע אם כל ניק ראה את כל טענותיך.
 
אני שם לב שפועל כבר האפשרות של גם אני מצטרף
אז כעת נותר רק לבחון את הדבר אם אכן זה מועיל
 
לטענה ב' לא באתי לומר שאין רוווח אלא שיש לשקול את הרווח מול ההפסד שיש שימנעו מלהכנס לדיון אחרי שכבר הרוב אמר את דברו.
לטענה ג' נכון שזה קיים גם בתודה אך כאן מדובר בשינוי תודעה לבן אדם לומר תשמע הדעה שלך היא בדעת מיעוט ואתה צריך ללמוד כדי להגיע לרמה שלנו.
לטענה ד' לא הבנתי למה זה מצוין וכי אפשר להשוות בין עיון לבין מקופיא
לטענה ה' מדוע לא נורא הרי יש כאן עיוות הדעה שהרי לא כל אחד יעמוד לבדוק אם היתה איזה דחיה על דבריו או על חלק מדבריו וכיון שיש 10 גא''מ בהודעה מסויימת הוא יפרוש.

הוספתי בהודעתי הראשונה עוד כמה מילים וציטטתי אותם בהודעה הבאה.
נראה לי שהגזמת במשקל שאתה נותן לליק
סה"כ הוא בא להביע אני גם רציתי לכתוב כמוך או אני מסכים אם מה שאמרת
ועל הדרך יש כאן גם רווח שאפשר לראות שיש עוד אנשים שמסכימים איתי
 
מה הסמליל של גא"מ? כרגע הוא חסום לי. (אני מנוטפר)
למרות שאני די נגד. זה מאוד מבלבל, וקשה כל פעם מחדש לשקלל מה "מגיע לו".
אכן, דנים פה בדברים שעומדים ברומו של אגודל, אבל האם לא הגזמנו?
מה רע ב:
תודה - על עצם התגובה.
שכוייח - תודה באופן אישי. כגון גא"מ, מיוחד במינו, או במקרה של תשובה לשאלתך.
לחיצת ידיים - על תגובה שעזרה לך באופן מיוחד.
 
אפשר לעשות שיהיה כפתור שתמיד ירשום הודעה של גם אני מצטרף שיהיה בצד שמאל כפתור למשל ירוק ושילחצו עליו הוא ירשום הודעה קטנה מתחת להודעה של ההוא שאני רוצה להצטרף אליו עם הניק שלי אבל בקטן .
מצטרף להודעה זו, אם אפשרי לעשות שמעל השורה של התודות תהיה שורה של סמלילי המשתמשים שכתבו גא"מ, כדי שהמשתמש יוכל לדעת מי לו ומי לצריו.
 
אני שם לב שפועל כבר האפשרות של גם אני מצטרף
אז כעת נותר רק לבחון את הדבר אם אכן זה מועיל
לי לא מופיע.
כעת אני רואה שהרב @אוצר התורה כתב בהודעה פרטית ששלח לי ולרב @עוזי ומגני
לצורך בדיקה הוספתי את האייקון.

כבוד הרב @אוצר התורה והמנהלים החשובים שליט"א, שמא כדי לפני שעושים שינויים מפליגים במערכת התודות, לעשות משאל-עם קצר האם זה אכן נחוץ ורצוי?
פתחו סקר
 
ב"ה נפעל ע"פ הכרעת רוב המשתתפים בסקר, שיימשך לכה"פ שבוע, כדי להבטיח ייצוג נאמן של דעת הציבור.
אתמול ערכנו הדמיה ויזואלית של האייקון החדש, אך ההחלטה הסופית תתקבל על בסיס תוצאות הסקר.

חשוב לנו לעדכן: לא ניתן להסיר את אייקון "שכוייח" לחלוטין (מספר התודות יישאר, אך הסימונים בהודעות יוסרו). האפשרות היחידה היא להחליף אותו באייקון החדש, מה שעלול ליצור בלבול בהודעות ישנות, שבהן יוצג האייקון החדש במקום "שכוייח". עם זאת, שני האייקונים דומים במשמעותם.

האייקון החדש
גם אני מצטרף פורום אוצר התורה.png


וכך זה נראה בשורות התודות
גאמ.JPG גאמ2.JPG
 

חברים מקוונים לאחרונה

הודעות מומלצות

אמרו חז"ל: כשאדם בא לפני בית-דין של מעלה...

משתמשים שצופים באשכול הזה

חזור
חלק עליון
למעלה