- הודעות
- 1,234
- תודות
- 3,148
- נקודות
- 339
קיי''ל עצרת יש לה תשלומין כל ז' ויש לשאול האם זה רק לקרבנות הראיה המחויבים על כל יחיד שמזה נהגו לעשות זכר לעליה לרגל בימי התשלומין (וראוי לעשות גם זכר לשמחה לפני ה') או שגם לקרבן שתי הלחם יש תשלומין כל ז' ובפשטות אין לחלק וצ''ע
