הערה מעניינת שראיתי בעניין לג בעומר: הנה, כאשר מדברים על יום זה, כולם משתמשים בלשון "לג בעומר", ואף אחד אינו מכנה יום זה בשם "לג לעומר", ונשאלת השאלה, מדוע זה כך, הרי כשאנו סופרים ספירת העומר, לפי דעות רבות צריך לומר "לעומר" ולא "בעומר" (וכך כותב המשנה ברורה בסימן תפט ס"ק ח, ש"וברוב הפוסקים...