"ורבא אמר מהכא - בסוכות תשבו" - משמע דשרי להעמיד ע"ג מק"ט, דלא כר"ן ורמב"ן.
"וסיכך על גבן" - משמע להו הכי דאי לאו דהפסוק אתי לגובה - באיזה ענין רצתה התורה שנעשה סוכה עראית - הרי אי אפשר לעמוד על כוונתה מה היא סוכה לשבעה ימים בלא"ה כנ"ל בר"ן.
"וסיכך על גבן" - משמע להו הכי דאי לאו דהפסוק אתי לגובה - באיזה ענין רצתה התורה שנעשה סוכה עראית - הרי אי אפשר לעמוד על כוונתה מה היא סוכה לשבעה ימים בלא"ה כנ"ל בר"ן.
