הים של שלמה (קידושין פרק א סימן סה) כתב וז"ל: יש מקשין על הטור, שכתב וא"א הרא"ש, למה הזכירו בשמו, ולא כתב אבי מורי, ורוצים לחלק בין הזכרה בפיו לכתיבה בעלמא, ואני אומר, שאין ראייה לדבריהם, שהוא הזכירו בלשון צח, במלת כבוד ושבח, וא"א הרא"ש, ר"ל ראש לכל ישראל, ולא שכתב או שאומר וא"א ר' אשרי ז"ל...