כולנו וודאי בן אחר בן לאבות הקדושים (אם לא נחשוב שנכנסו גרים על הדרך).שמעתי פעם בשם חכ"א שליט"א שעפ"י חשבון בסטטיסטיקה כל בנ"י הם נכדים של האבות הק' כיון שלא יתכן שברבבות אנשים רבים במשך זמן רב כ"כ ודאי כ"א התחתנו א' עם השני ונמצא שכולנו כהיום נכדי אבותינו הק', האם נכונים הדברים?
כוונתו אף לנכדי הגרים?שמעתי פעם בשם חכ"א שליט"א שעפ"י חשבון בסטטיסטיקה כל בנ"י הם נכדים של האבות הק' כיון שלא יתכן שברבבות אנשים רבים במשך זמן רב כ"כ ודאי כ"א התחתנו א' עם השני ונמצא שכולנו כהיום נכדי אבותינו הק', האם נכונים הדברים?
כל המלמד ?שמעתי בשם הסטייפלער, שכל עם ישראל כיום הם נכדי רש"י.
ואיני זוכר מדוע, אשמח אם מישהו יוכל להזכיר לי.
לא, נכדים ביולוגיים.כל המלמד ?
"וְזוֹכֵר חַסְדֵי אָבוֹת וּמֵבִיא גוֹאֵל לִבְנֵי בְנֵיהֶם לְמַעַן שְמוֹ בְּאַהֲבָה"שמעתי פעם בשם חכ"א שליט"א שעפ"י חשבון בסטטיסטיקה כל בנ"י הם נכדים של האבות הק' כיון שלא יתכן שברבבות אנשים רבים במשך זמן רב כ"כ ודאי כ"א התחתנו א' עם השני ונמצא שכולנו כהיום נכדי אבותינו הק', האם נכונים הדברים?
"וְזוֹכֵר חַסְדֵי אָבוֹת וּמֵבִיא גוֹאֵל לִבְנֵי בְנֵיהֶם לְמַעַן שְמוֹ בְּאַהֲבָה"
מה הצד השני שיש יהודי (שלא התגייר) שאינו נכד של אברהם יצחק ויעקבשמעתי פעם בשם חכ"א שליט"א שעפ"י חשבון בסטטיסטיקה כל בנ"י הם נכדים של האבות הק' כיון שלא יתכן שברבבות אנשים רבים במשך זמן רב כ"כ ודאי כ"א התחתנו א' עם השני ונמצא שכולנו כהיום נכדי אבותינו הק', האם נכונים הדברים?
אז השאלה השתנתה כי אין קורין אבות אלא לשלושה.כולנו בני האבות הק', אבל כידוע ליעקב אבינו היה י"ב שבטים ולכל א' מבניו היה כמה בנים א"כ הנידון האם כולנו גם נכדים של משה רבינו ודוד המלך וכו' וכו' וע"ז אמרו שבחשבון בריבוי הדורות ודאי שלכ"א כהיום יש שייכות של תולדה עם כל האושפיזין קדישין וגו'.