רשימה בגדרי שכירות ומסתעף לקנין פירות | ים התלמוד רשימה בגדרי שכירות ומסתעף לקנין פירות | ים התלמוד
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.
ולדברינו נפקא דפלוג' ר''י ור''ל היא בסתם הקנאה או שיור דקנין פירות אם דעתו על הפירות העולמיים והוי כקנין הגוף, או על הפירות הזמניים ולא הוי כקנין הגוף[5].
האם זה שייך גם בנכסי מלוג, שהוא תקנת חז"ל שיש לה פירות, ולא איזה הקנאה דתליא בדעתם?
 
האם זה שייך גם בנכסי מלוג, שהוא תקנת חז"ל שיש לה פירות, ולא איזה הקנאה דתליא בדעתם?
הערה במקומה.

יש מקום עיון בזה ואפשר דכמו דמצינו סברות מחולקות בין ירושת הבן לבין מכר כך איכא נמי סברות מחולקות בין נכסי מלוג לשאר דברים,
ויש לעיין בזה.
 
יש מקום עיון בזה ואפשר דכמו דמצינו סברות מחולקות בין ירושת הבן לבין מכר כך איכא נמי סברות מחולקות בין נכסי מלוג לשאר דברים,
ויש לעיין בזה.
לא הבנתי כה"צ כוונתך, אם תוכל לבאר יותר.

(ועיקר ביאור זה, באמת תמיד לא הבנתי מה ההסבר בזה שזה תלוי בדעתו, ויישר כוחו), (ואם לא אכפת ליה למר, יגלה מי הוא אותו גדול).
 
(ועיקר ביאור זה, באמת תמיד לא הבנתי מה ההסבר בזה שזה תלוי בדעתו, ויישר כוחו)
מה לעשות שיש לזה ראיות מכמה גמ'.
(ואם לא אכפת ליה למר, יגלה מי הוא אותו גדול).
הגר"א פילץ שליט"א
לא הבנתי כה"צ כוונתך, אם תוכל לבאר יותר
לא ברור לי עדיין התשובה כ"כ ויש לי להתיישב בזה.
 
סטָטוּס
סגור לתגובות נוספות.

חברים מקוונים לאחרונה

הודעות מומלצות


קי''ל דצריך לספר...

משתמשים שצופים באשכול הזה

חזור
חלק עליון