יש לעיין איזה חלק באדם הוא המתפלל הגוף או הנשמה?
תמיד היה לי פשוט, שהנשמה היא זו שעומדת בתפילה, ורק דרכה להיגלות דרך הגוף,
אבל פתאום בתחילת התפילה, זה לא כ"כ הסתדר לי,
באומרי אלוקי - נשמה שנתת בי
רגע, בעצם מי אומר את זה הנשמה? לא יתכן, אלא ע"כ הגוף, הגוף מודה על הנשמה שניתנה בו,
נמצא א"כ...